HALLÅÅÅÅÅÅ

Så jäkla många som varit inne på min blogg idag och ändå kan jag inte få ett ända litet hej...
oförskämt:(

tycker de är tråkigt...
vill dessutom ha lite tips på om hur jag ska designa min blogg o de vill ju ingen hjälpa till med heller...
men så kan de vara...
Trisst bara...Vill ju veta vem som läser...



Nu har jag och Vevve suttit o tjötat en massa på MSN... har kommit fram till en toppen idé och de är något som kommer att hända annars jäklar oss...
testade dessutom en SKIIIIIIIT snygg skinjacka idag...
Inte en sån där fjoll jacka som alla har utan mer sliten pilot jacka...lite större modell...
Skitsnygg och inte alls farligt dyr...
bara 499:- Vill haaaa....
har dessutom värsta planerna att göra på den hehe:D
Jaaa jag funderar på att om jag skulle köpa den skulle jag göra den mer egen...
Vet precis vad jag vill ha...
Hittade dessutom ett skit snyggt vitt linne med lite punk hjärta på o så vidare...hur snygg som helt ett ville ha LINNE MEN de kostade 500...för ett ynka linne:(
nee de är jag icke villig att ge...har dessutom inte de pengarna..
kanske när jag kommer hem från london meeen...
är de värt de???
Hmmm....
Jaaa..iallfall skinnpajen:P
heheh
as läcker....
fanns tyvärr bara en kvar:(
men en kanske finns kvar nästa gång jag går in där...
hihihih...
tänker inte säga vart de var för jag vill ju inte lämna bort den till någon annan hehe:D:P

aja
men men nu ska jag bege mig hemmåt..
Killen kommer straxt o hämtar mig.
BYE...
//JK

En liten hälsning

Give me some:

Name yourself:
<---Orkar du inte skriva varje gång? kryssa i denna!

E-postadress: (Visas ej i bloggen)

URL/Bloggadress:

Skriv här under:

Trackback
RSS 2.0