Even this time...

De var ett tag sedan...
Har inte allt för mycket att skriva eller uppdatera er om...
London om 20 dagar...
kommer bli helt underbart...
Hoppas att pengarna kommer räcka till en hel del shopping:D
Har insett att taxin eller tåget + taxin kommer kosta väldigt mycket...
eftersom flygplatsen är lite mer än en timme i från hotellet...
dessutom om vi tar tåget så måste vi ta taxi för tåget stannar 22 min bil väg i från vårat hotell och vi tänker ju knappast gå den biten kl 00 mitt i London city...
Så jaa...
De återstår att se hur de kommer att gå...
Lovar iallfall att jag ska fota ihjäl mig...
Ska fota flygplatserna...I tåget/taxin...
På hotellet...
London dag som natt...
AA som ni kanske fattar så önskar jag att de vore idag vi åker....

De var allt för nu antar jag....

Bye....


//JK

En liten hälsning

Give me some:

Name yourself:
<---Orkar du inte skriva varje gång? kryssa i denna!

E-postadress: (Visas ej i bloggen)

URL/Bloggadress:

Skriv här under:

Trackback
RSS 2.0