Dog tags and London

Jaa då har besäkar antalet gått ner..
kan de bero på att jag inte har uppdaterat??
Hehe...
Har jobbat idag och var som vanligt på PMS humör..
fattar inte vad de är med mig...
Jag är aaaas grinig av mig och trött o bara vill hem o sitta på röven o skita iallt.
bara känner mig sömning och stör mig påallt och alla...
De är verkligen jätte jobbigt..för jag är itne sån...
men ny har jag varit de ett tag..:S
Jobbigt...
jag går till o med o blir arg på mig själv o kallar mig sjävl idiot och förösöker förstå varför jag reagerar som jag gör på vissa saker..
de är helt sjukt:S

är de någon som har ett bra svar förutom PMS...
Då jag själv säger att de är PMS...
men de kan inte vara de:S

Aja....

Nu ska jag kolla lite på Ellos och Hm och lägga upp lite önskelistor...:D
WIE...

Btw ska jag försöka skicka efter dessa...
Vill ha dom förre fredag...Så att jag kan ta med till London och ge en till Sötnosen....
Så vi har en varsin runt halsen...
Typ i stället för  ring på figret:P:D
kan man se de så.. haha
nej då men de ska vara en grej för oss...
Alchemy Steel

På dessa två ska de stå
framsidan:

Andreas
22/2-06
Johanna

Baksidan:

Johanna
22/2-06
Andreas

och de ska stå med typsnitt: quick handle...


Jaa jag tror att de kan bli bra...

nu är bara saken den att när jag skulle skicka efter dessa så gick de itne:S
vet inte omde inte går för att jag kanske inte har rätt kort...
men jag frågade om dom inte kunde göra dessa ändå och sedan skicka en faktura till mig...
skrev även varför och så vidare...Så jag hoppas att dom är lite sentimentala och kan förstå min snyft historia:D:P
HAHA



Så gå bara in på slimcase.se för att hitta fler produkter som man kan skriva sin egna text på...
och du kan välja typsnitt med mera...
Jag tycker de är en hel schysst sida om man vill ha något speciellt...


För de här kommer passa både Andreas och Mig...
och de kommer itne se typsikt ganster amerikanskt ut...

Så jag hoppas de blir bra och att dom läser mitt snyftbrev imorn...Och fixar de här och skickar dom till mig innan fredag,.,,,,
PLEASE:...
De skulle ju bara göra London resan ännu mer speciell..

ÅÅ....
Hoppas hoppas hoppas...

Sen måste man ju bara hitta ett till eller två andra halsband som passar...
de får itne vara någon tunn kedja utan de ska ju vara av tjockare typ...
Kedjan på bilden kommer med..
Vet inte vart man kan hitta en sådan till... men de borde kanske inte vara så svårt eller:S
Har dock aldrig sett någon sådan i butik förr...
men jag har heller inte sökt efter de..
kanske finns där bakom:P

aja ivilket fall som helst så är mitt läge så...

Killen jobbar natt....
jag sov hela natten i natt....
Stolt över mig själv...
kan OCKSå ha varit för att jag itne somnade förns runt 2 då jag ville bli jätte trött så jag låg och tittade på JUNO till kl 2....
HAHA men sen sov jag till 6 då killen kom hem....
Aa jag är duktig..:P

HAHA..

aja de här blev ett svamligt och konstigt inlägg ...
Hoppas ni kan förstå

Hoppas ni haft en bra dag...

Snart kommer ännu en önskelista upp...

HA det...


//Johanna


En liten hälsning
Postat av: evelina

hej tjejen!

vet du, ring eller maila dom så får du säkert med en kedja till =)

jättefin ide, killen blir säkert superglad!

kram

2008-02-19 @ 17:03:16
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Give me some:

Name yourself:
<---Orkar du inte skriva varje gång? kryssa i denna!

E-postadress: (Visas ej i bloggen)

URL/Bloggadress:

Skriv här under:

Trackback
RSS 2.0