asså förlåt

men jag bara måste lägga in den här bilden...
Läste nyss aftonbladet... http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/article1826686.ab
och jag trodde verkligen inte att man kunde vara så här liten...
inget illa menat mot någon alls... inte så..
men jag har sett dvärgar men dom har alltid varit kortare men ändå stabilare i kroppen..eller hur ska man säga

men den här killen är liksom liten överallt...
han ser ut som en jaaa...
fullvuxen människa i mindre format...
jaa de är ju dvärgar förlåt..
jag vet inet hur jag ska uttrycka mig.. men oftas de dvärgar...förlåt kortväxta människor jag har sett har sett annolrunda ut.. mer speciella liksom...
men inte denna...
helt faschinerad...

image42


förlåt om jag låter helt vrickad i skallen eller så vidare.... men jag... jag tycker de är coolt...

man kan ha honom på axeln liksom...:P:D

Fan lycka till grabben....


//JK

En liten hälsning

Give me some:

Name yourself:
<---Orkar du inte skriva varje gång? kryssa i denna!

E-postadress: (Visas ej i bloggen)

URL/Bloggadress:

Skriv här under:

Trackback
RSS 2.0