-Wiee-

Ojojoj nu har jag lärt mig ännu mer hur man gör om så jäkla kul...
HH jag har ju gått webbdesign så jag borde kunnat de här från början..men jag kom in andra året  å då hade de andra redan börjat ju och läraren vägra hjälpa mig hon bara gick förbi...
men nu har jag kollat runt på internet för en enda sak. .resten har jag testat mig fram..Så jäkla kul...
Så nu ska jag verkligen göra om lite snyggt...
KUL kul...

De känns bra...


BTW är de 12 dagar kvar till London nu....
Tror  ni jag är nervös eller???
Har aldrig flygit:S
hehe men de kommer bli skit kul....

ÅÅ längtar..
hihi.


//JK

En liten hälsning
Postat av: www.bakgrundsbasen.com

Ladda upp bilder mm på www.uppmedbilden.com

Senaste Kändisskvallret på www.kandisskvaller.com

Grymma bakgrundsbilder på www.bakgrundsbasen.com

2008-02-10 @ 12:05:40
URL: http://www.bakgrundsbasen.com

Give me some:

Name yourself:
<---Orkar du inte skriva varje gång? kryssa i denna!

E-postadress: (Visas ej i bloggen)

URL/Bloggadress:

Skriv här under:

Trackback
RSS 2.0