-Önskelistor-

Jaa här kommer ännu fler önskelistor...
en i från HM och en i från ellos/Josefssons....

Ja vem älskar inte kläder...

HIttade dessutom världens snyggaste kjol på Monkii world eller vad de heter kanske bara heter monkii...
iallfall var de en sådan jag letat efter i si så där 3-4 månaders tid...O nu hittade jag den..
men hade jag pengar till den NEJ...
Skulle dom få in fler NEJ
Fick jag lägga undan den? JAA
Hur länge??? Till den 25:e till o med...
Egentligen fick man bara lägga undan den under dagen men jag sa som de var hur länge jag hade letat efter den o att jag skulle till london men LOVAR att jag ska köpa den när jag kommer hem
Så världens gulligaste tjej vad namn Hanna...Som sa att hon kunde hänga undan den till den 25:e och skriva sitt namn på lappen så att den verkligen skulle hänga kvar..
ÅÅ älskar när de finns så snälla tjejer i butikerna...

Så när jag kommer hem blir den min..
och vet ni var...
Priset var heller inget att tveka om...
200 riksdaler...
de är ju nada...
Jaa jag blev glad iallfall...
Hittade även en vit topp där som jag ska fundera på o se om den finns kvar...
men kjolen var en riktigt sån där...Jobb/vardags/fest/begravning/ jaaa allt...
en svart lång...Kommer visa bild på den...som ska sitta under paattsen:P
har visserligen en liknande nu som Malin har sytt upp åt mig bara för att jag letade efter en o så jag fick med mig nytt snyggt tilll London...
Så malin om du läser de här..
Kläderna satt perfekt..
TACK....

Wiiiiiie snart är de dags för London...
Drömde om de inatt:S
helt sjukt...
drömde om att jag inte hade växlat några pengar och de blev panik killen fick inga pengar av sin pappa vi hade ingen sjuts till flygplatsen
och när vi väl var där hade jag en massa konstiga saker i väskan så som bestik med mera..Minns att jag plockade upp en köks kniv och sa att den här får vi nog inet ta med oss och slänge iväg den bakåt...
Sen vaknade jag.

HAHa skumt va:S


Aja här kommer bilderna:D
Enjoy..
Som sagt de kommer i från...
www.hm.se
och www.ellos.se

Så hittar ni något snyggt i min önskelista så kika in på deras online shop...

Dessa varor är ifrån Ellos

image46


Dessa varor kommer i från HM

image47


jaa ha en trevlig titt...


//JOHANNA

En liten hälsning
Postat av: Daisymae

Tja!
Perfekt gillar jag *ler*
Du kommer ju helt klart vara snyggast klädd på den restaurangen ni ska till, hihi =)

2008-02-20 @ 18:53:30

Give me some:

Name yourself:
<---Orkar du inte skriva varje gång? kryssa i denna!

E-postadress: (Visas ej i bloggen)

URL/Bloggadress:

Skriv här under:

Trackback
RSS 2.0