-Nervös-

Så de heter duga...
kan knappt fingra över tangenterna..:S
Helt sjukt..
har dock itne riktigt fattat att jag ska flyga för första ggr i morn..:S
De är helt utom mina tankar..
Ändå är min kropp helt super nervös..
jag mår illa fryser o svettas o skakar...
Undrar hur de då kommer bli på Flyget imorn:S
Ännu värre...
kanske ska supa mig full:S
Fast å andra sidan är de inte så jävla kul o sitta o må illa där:S
Nae ingen alkolhom..de har jag inte råd med...
Assåå kan någon fatta hur nervös jag är...
Hela mitt lvi har jag gått o sagt att jag vill åka utomlands..
men jag hjar också hela mitt liv sagt att jag ALDRIG ska flyga..
De jag tänker är att ok man krockar med bil o klarar sig kan man ju kliva ur...men står ju liksom på marken...
Händer de något med flyget är de ju liksom en säker död...
Jag menar ingen klarar ju de fallet...
HAHAH Sjuka tankar jag vet...
men men...Är nog inte de jag är mest nervös över..
vet inte ens vad jag är nervös över:S
Är  bara helt sjukt nervös o nu ska jag inet skriva mer här för jag kommer skriva sänder tangenterna snart för jag skrive rför mycket...



Jag måste kolla kläderna o packa de allra sista o se till att de inte väger för mycket så att jag får med mig halva london hem igen:D
HEHE
JAaaaaaaaaaaaa jag är såååååå grymt nervös...
USCH...

Nej packa var det...


var på Ikea idag föresten o jag har världens bästa mamma...

Ska måla naglarna med snart...


nej nu får jag ge mig...
HJa de så bra allaihoppa....
För nu är jag inte hemma förns söndag kväll/natt igen...

Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

LONDON HERE WE COME.....


En liten hälsning
Postat av: Evelina

Hoppas ni får en underbar resa!
Kram

2008-02-21 @ 22:24:20

Give me some:

Name yourself:
<---Orkar du inte skriva varje gång? kryssa i denna!

E-postadress: (Visas ej i bloggen)

URL/Bloggadress:

Skriv här under:

Trackback
RSS 2.0