-MIN-

HAHAHA kan lova att de här är ju en hel rätt T-shirt för mig Mohahahah....
HIttade den först och främst  här  sen gick jag även in på hemsidan som är  shirtstone

http://www.shirtstore.se/ProductPopup.aspx?filename=50038_p_908.jpg
Här är den så ni hittar dne på sidan
Och så HÄR ser den ut :D

image37

Jaa som ni som känner mig vet så är ju de här definitivt en Johanna T-shirt...
HAHAH:D:P

Mig vill HAA...
Funderar på att skicka efter den ska se vad frakten kostar..
Tshirten kostar som en vanlig...
Alltså 149:-

De är ju inget..
HAHA:D
Synd att man inte får ha den på jobbet HAHHAHHA:D

för er som inte vet så jobbar jag på ooups

HA en fortsatt bra dag!...

//JK

En liten hälsning

Give me some:

Name yourself:
<---Orkar du inte skriva varje gång? kryssa i denna!

E-postadress: (Visas ej i bloggen)

URL/Bloggadress:

Skriv här under:

Trackback
RSS 2.0