-LONDON-

Jag åker idag!...
Som alla redan vet du jag varit väldigt duktigt på att informera om de på bloggen;)


Ni kan förstå att de var någon som itne kunde somna i natt va??
Stackars Andreas:D
HAHAHHHA
jag var verkligen as jobbig...
Nu ska jag öppna..
BYE....


//JOhanna

En liten hälsning
Postat av: egoina

ha en bra dag :)

2008-02-23 @ 15:53:16
Postat av: säändie.

Ja, Liam är för söt. Resan jag gick bra o var jätterolig. Jag fick problem med ena örat när jag flög. Duy kommer att få lock, men det går över å småningom. Hopas att du får en rolig resa :) kram!

2008-02-23 @ 18:01:41
URL: http://www.sandratofalt.blogg.se

Give me some:

Name yourself:
<---Orkar du inte skriva varje gång? kryssa i denna!

E-postadress: (Visas ej i bloggen)

URL/Bloggadress:

Skriv här under:

Trackback
RSS 2.0