-DONE-

Jaa nu är den färdig...
Förtillfället...
Är inte 100 nöjd...
Så den kommer göras om men eftersom de tog lite tid  hehehehe:D
men nu har jag iallfall lärt mig de mesta om hur och var man lägger in sakerna...
jag hoppas att de ser liak dant ut iallas datorer nu haha:D
Så kommer jag ta hand om de idag senare på dagen..Nu känner jag mest för att lägga mig i sängen faktiskt...
Så jaa....
Ses senare...

//JK

PS just de har ett litet problem som jag inte kom på hur man kunde göra...
De är att få själva sökmotorn i bloggen att vara blå med och inte vit...går de eller går de annars att ta bort de`??
Ser så fel ut annars....
vet du hur eller kanske hur säg till i så fall..
vore snällt...
d.s

En liten hälsning

Give me some:

Name yourself:
<---Orkar du inte skriva varje gång? kryssa i denna!

E-postadress: (Visas ej i bloggen)

URL/Bloggadress:

Skriv här under:

Trackback
RSS 2.0