-Curly Sue-

Hallå de var ett tag nu...
eller någon dag så där hehe:D
Men nu är jag här igen...
har gått och blivit kär i en låt fast jag bara hört den två ggr...

De är TAKIDA curly sue
har sen första ggr jag hörde takida tyckt om dom jäklaigt mycket men de har varit lite lite musik på senaste tiden då Jag skaffade ny data och inte har kvar någon musik:S

Mne de går ju att ordna..i vilket fall som helst så satte killen i gång den igår...
och de kommer bli min styrke låt...
När de är kämpigt...


funderar på att börja träna på friskis och svettis...
dock inte gymmet..
Eller jag kan tänka mig att hålla på med de där maskinerna vet inte vad dom heter man man såtr på som cykel pedalaer o så går man alt springer o så är de pinnar till händerna med:...
dom tycker jag om hehe:D
Så de och sen vill jag gå Core KI Yoga Ki balans och Ki box...
Och kanske aerobics...

Vi får se sa precis upp mitt kort på verket men där är de AS dyrt och nu bor jag här o hade varit tvungen att träna uppe ovanför filmstaden...
NEj du glöm de...
De är för öppet och folk glor på vad alla andra gör i stället för att sköta sitt...
N EJ TACK.....


Så friskis och svettis lite springa och lite simning ..de låter toppen..
SÅ där sköna tränings aktiviteter....
Killen som lärt mig att springa ...hatar de egentligen...
men här runt strömmen funkar de...

vet je varför..
eller så var de för att jag sprang med killen..

aaa......

Nu ska jag väl ta o duscha ska till mamma och hjälpa henne med hennes tv så hon åfr in den till stan så hon kan få en ny eller jaa vad dom tänker göra!


Så ni får ha en bra dag!....


//JK


En liten hälsning
Postat av: evelina

det är det bästa med bloggen tycker jag, att man kan hitta likasinnade som FÖRSTÅR =)

curly sue är en jättbra låt, fast jag gillar nog reason to cry mer!

kram

2008-02-09 @ 13:42:41
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Give me some:

Name yourself:
<---Orkar du inte skriva varje gång? kryssa i denna!

E-postadress: (Visas ej i bloggen)

URL/Bloggadress:

Skriv här under:

Trackback
RSS 2.0