-Book of memories-

Jag har världens bästa vän.
Min Charlotte...
Aldrig har jag insett att du betyder så mycket för mig...
Självklart  vet jag (och har alltid gjort) att du betyder mycket för mig...
men inte HUR mycket...
men idag vet jag...
idag vet jag verkligen hur mycket jag behöver dig och hur mycket du betyder för mig gumman...
vad skulle jag göra utan dig.


Du är så klok...
Du har de rätta svaren som jag har frågarna på...'
Du vet vad du ska säga..
du får mig att förstå...
och att få höra någon som inte är delaktig i de hela...Att få höra hur den personen tänker gör så mycket...
jag trodde att jag visste hur jag skulle göra för jag trodde att de bara fanns en reaktion...
men du berättade för mig att de finns andra reaktioner...
Du har rätt gumman...

du är så klok...
och jag är såå tacksam för att jag har dig...

Du har lättat mig....

Och nu ska jag ta tag i det här och göra det rätta och inget dumt...

kan behöva pushning från dig...
Men jag ska göra det....


Tack vännen....


My book of memories....


Du skapade till och med en mapp...
en mapp som kommer bli början på slutet...

En mapp som kommer att bli full...

Du är värd alla diamanter på jorden för de du gjorde idag...

//JK

En liten hälsning

Give me some:

Name yourself:
<---Orkar du inte skriva varje gång? kryssa i denna!

E-postadress: (Visas ej i bloggen)

URL/Bloggadress:

Skriv här under:

Trackback
RSS 2.0