-Balklänning säljes-

Någon som är sugen på att köpa en balklänning...
Den är ljusgul utan axelband pärlor på bröst och ner mot magen...
jätte fin diskret ljusgul färg.
Passar stlk 34 ej insydd...
Är däretmot uppsydd efter min längd så jag kunde ha högre skor så alltså för den som är runt 160cm lång som vill ha lite högre skor eller för den som är kanske 165-170 och ska ha låga skor.
Funkar ju även att sy upp om man är kortare...
Den är ALDRIG använd...
Köpote den och såg fram emot balen men de blev ingen då våran skola var helt nystartad och jaa... De gick mest killar där...De var ett IT gymnasium..
HEHE...

Men den är super fin och jag kommer att lägga upp bild på den så for jag får hem kameran om de skulle vara någon som är intresserad....

Eftersom den inte är använd och jag betalade runt 3000 för den så skulle jag kunna tänka mig att ta runt 2000 men de är självklart prutbart inom rimliga gränser...


JA vad säger ni....

//JK

Ps den funkar inte bara som bal klänning utan kanske som brud eller tärna eller bara en lite mer finare fest.ds

En liten hälsning
Postat av: Madeleine

Ska ta mig i kragen och sälja min balklänning jag med. Hoppas någon nappar :)

2008-02-10 @ 21:42:40
URL: http://scherling.blogg.se
Postat av: säändie.

Tack så mycket :) självklart. jag kan ta o knåpa ihop en liten berättelse om det inom kort. Så håll utkik! Kram!

2008-02-10 @ 21:46:44
URL: http://www.sandratofalt.blogg.se
Postat av: veronica

hmm, ska vi verkligen länka till sidan redan? Tycker nog vi ska vänta tills vi har pratat med varandra innan vi börjar berätta för folk om det faktiskt. Och vi måste ses snart och prata! I veckan. du kan väl höra av dig. kram kram

2008-02-11 @ 12:37:50
Postat av: Madeleine

Min var ljuslila men något konstigt skimmer, går liksom inte att förklara. Säljer allt, handskar och hela kitet så jag hoppas någon är sugen men det återstår att se :)

2008-02-11 @ 21:56:53
URL: http://scherling.blogg.se
Postat av: L i n d a . B l o m

S: Vi har inte bestämt oss om de blir en eller två nätter :D

2008-02-12 @ 17:51:17
URL: http://lindaslya.blogg.se

Give me some:

Name yourself:
<---Orkar du inte skriva varje gång? kryssa i denna!

E-postadress: (Visas ej i bloggen)

URL/Bloggadress:

Skriv här under:

Trackback
RSS 2.0