-Ååå dessa pums-

Jag tänker absolut göra ett försök till att få dessa helt underbart snygga skor  på mina fötter...
Har suktat på dom länge...
De visade sig att till och med min arbetskollega har dom...
men jag då???
har ju knappast råd att skaffa mig ett par nu eftersom jag åker till London och bjuder killen på det!
Men vore de inte underbart att ha sina snygga fossingar i dessa fodral???

Jag är alltså med och tävlar på Modeakuten om dessa underbara skor. Eller varför inte ett par snygga örhängen??
Kika in du med!

ÅÅåå jag vill ha...




Bilder och tävling finner ni på http://modeakutens.blogg.se/

Önska mig lycka till

//JK

En liten hälsning

Give me some:

Name yourself:
<---Orkar du inte skriva varje gång? kryssa i denna!

E-postadress: (Visas ej i bloggen)

URL/Bloggadress:

Skriv här under:

Trackback
RSS 2.0