Vaknade

tidigt idag... redan innan kl 8:S
HAHAH sen låg jag där o halvsov..visste ju att vi skulle flytta bilen....
så åkte vi o handlade med behövdes...

tänkte duscha snart göra mig irordning kanske ta en vända på stan innan jag börjar "jobba"

nu orkar jag ite skriva mer då jag sitter med killen data och tangenerna på denna är helt super segaa o man måste trycka så hårt för att de ska bli några bokstäver o jag får KRAMP i fingrarna.. så ursäkta om de fattas bokstäver...


//Johanna


En liten hälsning
Postat av: emily

Gud vilken härdlig bild i din header, blev alldeles glad :)

2008-04-28 @ 15:54:41
URL: http://emslo.blogg.se

Give me some:

Name yourself:
<---Orkar du inte skriva varje gång? kryssa i denna!

E-postadress: (Visas ej i bloggen)

URL/Bloggadress:

Skriv här under:

Trackback
RSS 2.0