Ullared

ja då var de en heldag på bussen och ullared i går då...
hnaldade med mig en hel del hem  hihihi... tänkte att jag skulle fota allt o visa...

kan säga att jag är grymt jävla trött nu...

sov kanske ca 2-3 timar i gårnatt sen sov jag inget på bussen ner o på vägen hem tänkte jag att jag inte skulle sova för att jag skulle vara dyngtrött när jag väl skulle sova hemma.... eftersom jag har svårt att sova annars... men jag somnade 1,5 timme på bussen... ville sova mer men jag tänkte att de inte är värt de...


men jag somnade som en stock här hemma sen...
 men nu är jag fortfaradne dyngtrött...

helt sjukt skulle nog kunna sova 5 timmar till känns de som....


men men kläderna och prylarna kommer senare...
ska väl äta lite frulle sen dusch sen klä på mig ta ett varv på stan... funderar på att köpa en sån där vit body från Gina..... o kanske en sån klänning...
Hmmmm
fick ju lite pengar över hih...

Sen är de jobb 3 timmar....

sen sola lite... sen hem...



sen är jag ledig i två dagar igen Sköööönt.:D
hihi
hoppas de är fint väder då...Ska ut o gå massor...


köpte mig nya skor... från Puma hihi

hoppas mina kläder fårn ellos kommer idag hehe:P...

jaa de var  väl allt för nu...


har en hel del tråkiga nyheter med men jag tror jag väntar med de tills jag har varit på jobbet och fått de helt korrekt...¨


frulle nu då...

//Johanna

En liten hälsning

Give me some:

Name yourself:
<---Orkar du inte skriva varje gång? kryssa i denna!

E-postadress: (Visas ej i bloggen)

URL/Bloggadress:

Skriv här under:

Trackback
RSS 2.0