Tävling


Klicka på goodiebagen för att komma till tävlingen



image1030värde ca 4000



Nu får ni en chans till att vinna en riktig super goodiebag.. (eller det blir nog några stycken påsar, så mycket saker) Den kommer innehålla massor med smink, maskara, ögonskuggor, läppglans, läppstift, ögonbrynspenna, eyeliner och mycket annat..

Den innehåller även smycken, örhängen, halsband, armband, sjalar m.m.

Goodiebagen innehåller även massor med rengöringsprodukter, serum, ansiktskrämer både dag och natt, ögoncreme. Bodylotion, schampoo och balsam, bodyscrub, badsalt och massa annat!



De ända ni behöver göra är att klicka er in här
Och klicka på alla länkar hon har till höger om sin blogg och länka till tävlingen så är ni med...


Tänk på att ni kan inte fuska då hon kollar om vinnaren verkligen har varit inne på alla dessa sidor hon har på sidan av bloggen.




Jag skulle mer än gärna vilja vinna denna dels för att jag bara ÄLSKAR smink och dels för att jag är öppen för att testa nya produkter....

de är lätt att fastna för saker och gå förbi godbitarna...

Nu hoppas jag att turen är på min sida då jag ALDRIG vunnit någon av tävligarna jag tävlat i på bloggarna.


Jag HOOOOPPPAS:D

Tycker att denna tjeja gör en super grej som trotts allt ger bort så mycket produkter...

Riktigt nice:)

har själv nu klickat på alla länkar och tittade även på produkterna faktiskt...
hittade en hel del intressant så det kanske blir nåt som kommer hem senare..:D



//Johanna


En liten hälsning

Give me some:

Name yourself:
<---Orkar du inte skriva varje gång? kryssa i denna!

E-postadress: (Visas ej i bloggen)

URL/Bloggadress:

Skriv här under:

Trackback
RSS 2.0