Tatueringsmässan

var inne på nya jobbet idag...
fick redan på att jag ska jobba på lördag mellan 16-23...
Ska förmodligen också jobba söndag om malin inte har lust men jag antar att hon kommer vara för bakis för att jobba HAHAH:P

Ni kan läsa hennes blogg här btw..http://daisymae.blogg.se/

Så jag ska jobba lördag mellan 16-23 och söndag hmm :S jaa de står i min kalender:D hehe


funderar på att göra min piercing då...Hmm vågar jag göra de så öppet HAHA:D



Hmm vågen visade inte alls samma siffror efter dagens slut:S:( suck...
hade ju hoppats..
men men..


Nu ska jag se på efterlyst o lära mig hur man gör för att lura till sig pengar :D
 hehe skoja*

Åå måste visst också gå igenom ganska mycket:D hehe




Snart ska killen o jag ta på oss skorna o traska ner till bilen o hämta upp den.

för han börjar rätt tidigt imorn...
Slutar skapligt...

Å jaa då?? hmm

tänkte väl lägga mig på golvet o träna lite.. Sen ska vi se om någon vill hitta på nåt!

Ha en bra kväll/ natt...




//Johanna

PS förlåt att boggen ser ut som den gör... ska ändra lite....ds

En liten hälsning
Postat av: Carro

jasso, nej det va inte den jag va inne i tror jag inte, den affären jag va i va liten och inte alls som jag trodde internet lurade mig :p haha..
Men jag va inte så smart att jag sökte på affärer utan jag hittade bara "vanliga internet sidor man kunde beställa från"

2008-04-24 @ 21:59:52
URL: http://carr0s.blogg.se

Give me some:

Name yourself:
<---Orkar du inte skriva varje gång? kryssa i denna!

E-postadress: (Visas ej i bloggen)

URL/Bloggadress:

Skriv här under:

Trackback
RSS 2.0