Solen-Tatueringsmässan

är så underbar...
har vaknat tidigt hela veckan super skönt.. Jag somnar som en stock på nätterna UNDERBART...
kan inte bli bättre...
Jo jag sitter hemma och har de bra o får betalt..De är livet de...HEHE:D

inte alla som har de så bra:D
de är jag glad över för hade jag inte fått betalt nu hade jag bara gått omkring o haft ont i magen...Måste få pengar juh...


Idag nu så har Sötast o jag varit utye o gått en jäkla bit...
Vi skulle till haha Otto Bock som företgaet heter för Andreas skulle visst jobba där imorn... jag tycker nanmnet är lite roligt:D

hihi men de är jag o min humor...

Hmm undrar om jag ska jobba ihelgen eller ej... ingen som har ringt mig o undrar om de bara var lördag eller hela helgen:S

hmm får ringa Daniel o fråga...

om ni undrar vad jobbet är så är det tatueringsmässan som är på G här i helgen i Norrköping:D
Och ska kanske hjälpta till lite med nya butiken som ska ha en liten plats där med saker till försäljning...

jajja får se...

nu ska jag iallafall ut igen o gå med Kim...

Blev super glad när jag ställde mig på vågen nu efter att vi har gått...hihihi


Bara lite till så:D

men sen har jag ju inte ätit nåt mat idag men jaa...

de är ju inte maten jag ska väga de är ju mig...
men jag vet ju att när jag får mat i magen går jag ju upp igen om jag inte går ut o går direkt efter....

Hmmm Hoppas de håller i sig:D

hihi...


4 kg kvar:D


nej nu ska jag väl klä på mig lite.. var tvungen att ta en dusch efter att vi hade gått då vi gick längs vägen hela tiden o mina fötter var typ svarta...


hehe


//Johanna



En liten hälsning

Give me some:

Name yourself:
<---Orkar du inte skriva varje gång? kryssa i denna!

E-postadress: (Visas ej i bloggen)

URL/Bloggadress:

Skriv här under:

Trackback
RSS 2.0