Skräckis

Okej idag såg jag den vidrigaste skräckisen någonsin anser jag...
Den heter The Amityville Horror...
Tyckte den var riktigt rå...

Så vill ni se på skräck se den då.. iallafall för er tjejer...

Usch o blää..nu måste jag se på vardagliga saker för att få bort de jag sett annars kommer jag inte kunna sova i natt...

tycker dock filmen kunde varit bra mycket längre..De fanns mycket mer att visa liksom..
o som vanligt ett dåligt slut... men hur lätt är de att göa ett bra slut på en skräckis???


//JOhanna


En liten hälsning
Postat av: Evelina

Snygg sida du har fått till!
Allt bra annars då? Måste ta en fika snart.
Kramelikram

2008-04-13 @ 09:34:58
URL: http://evelinacharlottajonsson.blogg.se

Give me some:

Name yourself:
<---Orkar du inte skriva varje gång? kryssa i denna!

E-postadress: (Visas ej i bloggen)

URL/Bloggadress:

Skriv här under:

Trackback
RSS 2.0