Shoppingen

Tänkte jag skulle visa klänningarna och kjolarna jag köpte...
Tack vare Kenza så hittade jag två perfekta klännigar till sommaren.. tror hon visade upp en svart o skrev att den kom från Gina Tricot..
Sen var den visst riktigt billig och riktgit söt Så två st fick komma med mig hem...
Som jag skrev tidigare så kommer jag knappt i mina sommarkläder nu...
fast ändå så köper jag fortfarande XS-S i vissa saker..
JAJA

 här är dom iallafall:D

image204
Två söta BH:ar fick med följa med eftersom jag växt ur alla dom också:S
Har ca 34895 st A kupor och 1 B och 2 st C Nu har jag 4 C:D wiee Så nu har jag äntligen lite bh:ar i rätt storlek.

Här kommer kjolarna...





de är ju inte världens bästa bilder..men i brist på annat så får de bli så här...

kan skriva att klänningarna då kommer i från Gina Tricot:D

Bh:arna kommer ifrån HM

Och Kjolarna kommer i från......... Monkii...:D
psss billiga 100:- st:D
Så passa på dessa sitter helt underbart snyggt på kroppen... hihi:D



Nae nu blir de duschen...
För idag är de visst valborg:D
hehe
Och vi ska inte SUPA...

Vi ska till Andreas föräldrar grilla och umgås...
Leka med lilla Oliver.. eller leka o leka hehe... Kela kanske:D

Ska ha nya blåa klänningen och vita tajts...
De är ju inte världemns bästa väder så de får bli någon längre varm tröja och en vattenavvisande jacka...:D

Jaaa de är väl ungefär så det ser ut...
Skor:S
Hmm jaa de var en bra fråga..


BTW när vi ändå pratar skor..
Så kan jag säga så mycket som att mina älskling favoriter (svart platta skor) vänster skon knakar, gnisslar jaa nåt sånt när man går jätte jätte irriterande för dom är så söta o sköna... Och så har jag nästan lika dana i brunt o nu har dom börjat också:( inte alls roligt...
FAN också..


JAJJA.... de var allt för nu...


HA en super trevlig Valborg allihopa...


//Johanna


Ps shopping hjälper inte mot deppressioner.. ds

En liten hälsning
Postat av: Daisymae

Shopping gör inte deppressioner värre heller *ler*

2008-04-30 @ 20:07:42
URL: http://daisymae.blogg.se

Give me some:

Name yourself:
<---Orkar du inte skriva varje gång? kryssa i denna!

E-postadress: (Visas ej i bloggen)

URL/Bloggadress:

Skriv här under:

Trackback
RSS 2.0