så trött-vad hände

Jag känner mig så trött..
Jag vet inte vad de är med mig...

Jag brukar ju inte vara trött... brukar ligga vaken på nätterna för att jag inte kan sova...
men nu... kl är inte ens 8 och jag skulle kunna sova...
Jag sitter o gäspar o känner hur hela jag vill krypa ner under mitt täcka o bara sova..
helt sjukt...vart kom de i från???
O jag är itne rastlös ännu...
har haft saker för mig om dagarna...

Imonr har jag inget inbokat...
Tänkte ringa Veronica o se om hon är ledig o vill ses ..



tog lite foton idag till hårmodell grejen kan säga att jag ser fet ful ut på alla kort... jobbigt värre...




Ååå vill bara sova...

Nattinatti...

nej vars men...

En liten hälsning

Give me some:

Name yourself:
<---Orkar du inte skriva varje gång? kryssa i denna!

E-postadress: (Visas ej i bloggen)

URL/Bloggadress:

Skriv här under:

Trackback
RSS 2.0