Så här såg det ut i fredags

Ja i fredags tog jag hand om de sista i butiken eller av packningen...Sen kom Malin då städade vi och plockade ner alla hyllor...

Så här såg de ut sen...:(

En väldigt trött Johanna kan jag LOVA...


image188

Lilla Jag dyng trött...

image189

Slagfältet och en trött Johanna...



Måste bara säga också att jag har vuxit väldigt mycket under tiden jag har jobbat på ooups... jag har lärt mig mycket om mig själv....

och jag vet vad mitt mål är här i livet... jag vet vad jag vill...

sen de som händer på vägen händer av olika anledningar.....
Men i slutändan är de alltid ödet som avgör...

anser JAG


Hmm förövrigt har jag salker att göra i sommar...
Och jag är så stolt över att jag köpte den snygga klänningen på Vila...
Först tänkte jag att jag inte skulle köpa den för att jag aldrig skulle få användning av den....

men nu har jag hmmm
3st ggr som jag kommer att använda den...


den 7 Maj ska min bror gifta sig...
Ja de är SANT min bror ska gifta sig...de är helt jävla sjukt...Dom har inga pengar och dom ska gifta sig. inte i kyrkan utan i Tingsrätten...

ringar ska dom inte ha för de har dom inga pengar till....
men varför gifter man sig för då???
vad vinner dom på de...
Alla vet att dom är kära....

Dom kan inte visa upp några ringar för några andra för dom har inga ringar inte ens förlovningsringar..Dom är inte ens förlovade...

Så ända sättet att VISA är på papper...

Så varför gifter man sig??? Och varför så brottom....


Jag känner att jag och Andreas har de super bra... jag vill förlova mig gifta mig och skaffa barn med den här killen så som jag känner nu...

Men Innan vi flyttade ihop kände jag att de var dags för en förändring då flyytade vi ihop...

och nu har vi bott i hop ganska länge....

Och jag älskar det...

men sen när man känner att de börjar bli enformigt eller att man kanske bara vill ha en förändrign då kanske man förlovar sig sen skaffar barn sen gifter sig... sen flyttar till Villa...

Jag menar man delar upp de där stora grejerna för att ha nåt att se framemot...
har man förbrottom har man redan gjort allt...
vad ska man då blicka framåt mot???

Man har redan gjort allt de stora och det är bara de små som återstår..
Så känner jag iallafall


men jag ska självklart gå på deras bröllop....men de betyder också att jag måste stå face to face med mitt förflutna...

men det kanske också blir min chans att visa att han längre inte existerar i mitt liv ,i min framtid...Att han redan är död i mina ögon...

Jag ska planera de noga för att de inte ska gå fel...
*eller ska man kanske bara låta de gå som de går?*

Kommer dock inte vara med på fikat efteråt...
De klarar jag nog inte...
men att vara där för deras skull gör jag självklart...




Sen då i sommar den 18 Maj kommer lilla söta Oliver att döpas... världens gullunge...De är alltså Andreas systers unge...
En skit söt jätte goo unge.. på 3 månader, imorn:D

Träffade honom idag o myste lite med honom hihi...


Sen den 7 Juni ska vi fira Andreas pappas 50 års dag...

Så tre faktiskt väldigt stora saker ska den klänninge få uppleva..
Så äntligen fick jag användning för något så snyggt:D

Bra köp Johanna:D


Nu ska jag bara passa i den också...Typ gå ner si så där hmm 5 kilo Helst:D

Men ialla fall ca 2-3 då kommer den nog sitta bättre..FAST den sitter ju redan bra men den kan sitta bättre..Så är det ju...


Nae fan ni ska ju lyckas läsa allt jag skrivit nu med...
Känns som om det blev trå väldigt långa inlägg idag...
Och sen en med bara bilder:D


//Johanna

En liten hälsning

Give me some:

Name yourself:
<---Orkar du inte skriva varje gång? kryssa i denna!

E-postadress: (Visas ej i bloggen)

URL/Bloggadress:

Skriv här under:

Trackback
RSS 2.0