På helgerna

är de dött i bloggvärlden...

och jag som önskar nya bloggar att läsa får knappt några tips... försåtr ni hur tråkigt de är att inte jobba på ca 3 veckor...de är ju super skönt med. men jag är ju rastlös...

men vet ni jag ska juh jobba i kväll... från 16:00-23:00  Sen även imorn men nu minns jag inte tiden  jag har skrivit upp de o tur är väl de...

nästa vecka måste jag bege mig ner till arbetsförmedlingen igen o skriva in någon hanlingsplan.. tänkte jag skulle fixa de på min data men den vill inte:S vet ej varför.. kanske får låna killens data i stället...

sen måste jag även lämna in betyg och lite arbetsintyg...

men jag de fårn Willys fick mamma häromdagen hem till sig.. har väntat ett år på de och fick de i veckan..De är ju bra de...
NOT

från ooups har jag ju inte fått nåt ännu men de kommer....
från Jysk har jag.. men VART:S??

hehe


jaja får leta upp det..

är faktiskt lite nervös inför kvällen måste jag säga..

Hoppas att de kommer gå bra..:D

De tror jag... jag har ju kunskaperna sen innan o annars är de bara att inprovisera.... Jaa inte ljuga så klart... utan jaa..

tror de kommer gå bra...
kommer vara massor med folk där...


jag som vill pierca mig också...
Ska se om jag hittar danne o vad dom tar där...

men de är ju lite si så där med att sitta så öppet HAHAH:D

nae funderar på om jag ska hoppa in i duschen o fixa mig lite så jag bara kan slappa sen innan vi beger oss...


Wiiiiieeee vad jag är nervös hihi.... hela magen bara hihi...


vet dock inte varför men...

de nya jobbet kommer ju innebära mycket mer kunskaper...

o de tycker vi om... tycker om att kunna förklara för kunderna vad allt innehåller o så vidare o vad man sk tänka på...

på ooups han vi ju inte riktigt komma så långt.. vi fick ju läsa på flaskan o försöka hitta info på internet men hur lätt är deS:
Hmmm jaja nu kommer vi få papper på hur de ska vara iallafall o vad man ska tänka på o vad de är i o så vidare...

OO kul att få mer kunskaper....

Mee love:D




Nu undrar jag...

Finns de några kära Norrköpingsbor som läser denna blogg???

Och om de finns tycker ni att de är dåligt utbud med snygga underkläder här i stan??

Och i så fall vad är ni intresserade av för slag underkläder...

Vilka märken skulle ni vilja att de finns att köpa i BUTIK??


Vore glad om jag fick svar:D

//Johanna





En liten hälsning

Give me some:

Name yourself:
<---Orkar du inte skriva varje gång? kryssa i denna!

E-postadress: (Visas ej i bloggen)

URL/Bloggadress:

Skriv här under:

Trackback
RSS 2.0