Ooups

Jaaa de är väl bara att skriva så att ni alla vet det nu...
För nu är de ju klart alltihopa...
Jag har ingen butik att gå till längre...
Jag har inget jobb nu på 3 veckor.
Jag kommer att ha en fritid nu i tre veckorr som då är betald...De är rätt nice...

och då vill ni kanske självklart veta vad som hänt eftersom jag inte längre..
Ni kanske vill veta snaskiga detalj om hur jag inte skött mig på mitt jobb..
Hur Stygg jag varit mot kunderna och piskat upp mina kollegor..
Men vet ni??
Nåt sån smaskigt för ni inte...
För de är inte det...
Företaget har gått i konkurrs...
Och då menar jag inte bara Norrköpings butiken.. utan hela allt:et..Alla butiker, webbshopen..Jaa allt...

Och inte för att det har gått dåligt... Utan för att det har gått för snabbt...Dom har öppnat 10 butiker och webbshop inom lopet av ca 1,5 år 2 år kanske...Och de är kanske lite snabbt och ekonomin räckte inte till...
Så ni alla som går o skrattar o säger HA HA jag visste från början att en "sex" shop (som ala säger) inte skulle klara sig länge ni har FEL....

För butikerna har gått grymt bra...

Men dom har gjort allt för snabbt...


Sen måste jag bara flika in med lite personligt så där...
Och de jag tycker är ju att man är bra jäkla dum om man öppnar 6 st butiker o bara sthlm:s området...
Jag menar de hade räckt med tre högst... och sen kanske en i Malmö en i Göteborg... Ja helt enkelt spridit ut dom lite mer... Men de är ju bara min mening...

Så nu vet ni alla det att Ooups har gått i konkurrs...

Men jag har fått ett nytt jobb...

Men nu kommer jag ju bli tokig för jag JAG ska gå hemma i ca tre veckors tid o inte göra ett skit..

Katastrof... kommer bli tokig..En vecka MAX sen är de kört...

va fan ska jag hitta på...

 O jaa som Daniell sa HAHAH... Alla är itne lika jobb kåta som dig...HAHAH..

Ja vill ju jobba... jag vill ju till o med ha ett helg jobb så jag jobbar varje helg...

men då är de många som säger men då får du ju aldrig gå ut o festa...
men jag menar jag har inte gjort de sen jag fyllde 20... Ja kanske någon gång...Men jag har inget behov av det...
De känns liksom inte som om de är min grej..
Jag vet inte... Jag kanske är dum som inte festar upp min ungdom...
Men jag har valt att inte göra det...

För jag tycker inte att jag får ut något vettigt av det.

Jag jobbar hellre o tjänar pengar än att slösa upp de på en fylla...
Jag menar de går åt, säg ca mellan 100-500 kr på en kväll...

De tar mig 5 timmar att jobba i hop de  pengarna...

varför ska jag då slösa dom på alkohol och avgifter för att bli full en kväll istället för att spara eller köpa nåt jag kan använda fler ggr..

Jaa jag ville bara skriva det...

Jaaa så är det... jag är väl jobb kåt.... Penga kåt...

men samtidgit vet jag att jag klagade massor på att jag aldrig fick vara ledig förra månaden...
Men jag tänker så här...
Att om jag sätter mig i den sitsen då har jag själv valt det...Har jag suttit och tänk på att jag kanske bara får två dagars ledigt på en vecka o att de ser ut så varje vecka som går då har jag valt det...
Då har jag själv bestämt att jag vill ha det såå...och då kan man inte klaga då är det bara att köra på..
men har man därimot inte valt att göra det då klagar man nog "lite" eftersom man inte själv satt sig i sitsen utan blivit placerad där....

men sen självklart är de ju visserligen jag som sätter mig i sitsen då jag tackar ja hela tiden när dom undrade om jag kunde jobba...

men jaa...


skit samma de vart ju inget vettigt inlägg de här alls... bara massa svamel...

hehe...

men sen vill jag bara skriva att jag tror att jag kommer älska mitt nya jobb...
De känns redan väldigt väldigt rätt...

sen ännu en sak... jag har funderat länge länge på att göra en piercing...
Och de senaste dagarna har jag nästan bokat tid för att göra det... men har inte riktigt bestämt mig hos VEM jag ska göra den....


För jag "känner" båda piercarna och de är ju inte en piercing i ansiktet jag funderat på utan kanske ett lite mer privat ställe....

Ååå jaa jag tänker inte säga vart jag låter er förundrs lite tissla o tassla o fundera:D

Men nu till saken...ena killen kommer jag ju träffa oftare än den andra vi prata ju lite mer än den andra...och han är 100 kr billigare...

Eller ska man satsa på killen som man inte alls träffar ofta utan mer bara stöter på ibland och betala 100 kr mer för de???



Vad tycker ni...de handlar ju knappats om någon stor summa ändå ...men de är ju hos vem...Så pengarna är skit samma...
jag kan inte bestäma mig ärligt talat...

Jag vet bara att jag har pengar till båda grabbarna och jag vill ha Piercingen...

Och jaa...

Tell me...:D

Jag har kanske nästan ioförsig bestämt mig men jag vill höra hur ni skulle resonera..


Ska senare visa er lite underkläder faktiskt och fråga vad ni tycker om dom...
kan ni läsare inte bara vara så himla goa o snälla och svara på det då...

för jag vet att jag har så himla många fler läsare än vad som skriver till mig....

Fine jag har inte många läsare.. men de som kommenterar är alltid samma personer...Så nu vill jag att ni andra ska visa er också..

kom igen var itne rädda....


Nu blir de underkläder att kommentera de kanske hjälper???

Hoppas iallafall att ni vill hjälpa mig lite:D


//Johanna





En liten hälsning

Give me some:

Name yourself:
<---Orkar du inte skriva varje gång? kryssa i denna!

E-postadress: (Visas ej i bloggen)

URL/Bloggadress:

Skriv här under:

Trackback
RSS 2.0