Nu kommer kläderna från ullared

Jopp här kommer de men det är inte bara kläderna därfirån utan också kläderna ifrån ellos och två saker i från Gina med...


Dom med rosa prick i hörnen är ullared... förutom där de är legings och skor på samma bild...
Skorna kommer i från ellos...

Så nu vet ni:)

enjoy..


image187


Shortsen längst ner i högra hörnet köpte jag två av för att jag tyckte dom var snygga.... så först var de tänklte ett par till killen eftersom det är killshorts... men sen tänkte jag att de vore grymt skönt till sommaren så jag köpte ett par till mig själv med:D hihi

Men här har ni....

de är dock lite saker som inte är med på bild som jag med köpte men det är liksom inget viktigt...
Två jätte fina änglar..Som jag har en till av i samma sort eller vad man ska säga som jag fick av min syster när jag fyllde är och den är sååå himla fin o jag har letat efter samma men har inte hittat så nu köpte jag två... dock är den ena precis lika dan som den jag hade... men de gör inget:D
de går nog göra nåt fint av de ändå... eller också ge bort i present:D
hehe


jaja.... jobbade iallfall fast jag skulle vara ledig...

men om vi säger så här jag kommer inte jobba på tre veckor framöver iallafall för jag har inget jobb att gå till...
för i dag räknade vi allt och imorn packer vi hop...
De är nedlagt....

alltihopa.....


men jag har tur som har fått en 50 tjänst så jag kommer få lika många timmar då som jag har nu... o de känns faktiskt väldigt bra...sen hoppas jag innerligt på att få en till tjänst och hooppas att jag kan få kombinera dessa två utan tjafs för i sånna fall är jag nog uppe i en heltid och de vore ju underbart...
dock jobbar jag varje helg då... OCH är enbart ledig torsdag fredag.. men vad gör de... jag är ju ung... de är bara o köra på tills man inte orkar mer...
förjaa jag vet att jag har gnällt nu innan... men de är ju när man vet att man ska vara ledig o inte får det....
nu sätter jag ju mig själv i denna sits och då tar man det...

Så jag håller tummarna så in i ......
på att jag får göra det och att jag får tjänsten överhuvudtaget...



Snälla alla håll tummarna för mig.....


de börjar gå bra nu...


Så nu kanske jag jobbar i morn och sen jobbar jag inte förens runt vecka hmm 19 igen...


Så jaa jag blir lite ledig...beroende på om jag får de andra eller inte o när de börjar så klart,,,


vad fan ska jag hitta på då Då??
jag som blir så rast lös...
ucsh


de är ju ca 2-3 veckor...vad i helvete:S

Hmm jaaa ni får väl hålla mig sysselsatt antar jag...


/Hoppas ni andra haft en bra dag!.....


//Johanna

En liten hälsning
Postat av: Carro

Varför jobbar du så lite på sex placet nu då?

2008-04-16 @ 22:13:57
URL: http://cma.bloggagratis.se
Postat av: vevve

lägga ner? Vad skönt att vara ledig, tjaa du kanske kan testa att ringa någon och hitta på något ;) . Så svårt var det. Hehe!

2008-04-17 @ 09:37:59
URL: http://vevvs.webblogg.se
Postat av: vevve

oj,vad snabbt du svarade. haha. är på jobbet just nu, jo kom hem i lördags! haft det underbart.

2008-04-17 @ 09:44:12
URL: http://vevvs.webblogg.se
Postat av: Daisymae

Svar:

2008-04-17 @ 21:00:46
URL: http://daisymae.blogg.se
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Tack för kommentaren!
Hoppas du har en bra helg :)

2008-04-19 @ 10:26:39
URL: http://TUMADRE.blogg.se
Postat av: evelina

håller tummarna!!!

tack för iden om att spara ett kort, tänk det har jag inte tänkt på själv haha =)
kram

2008-04-19 @ 19:59:15
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Give me some:

Name yourself:
<---Orkar du inte skriva varje gång? kryssa i denna!

E-postadress: (Visas ej i bloggen)

URL/Bloggadress:

Skriv här under:

Trackback
RSS 2.0