Nu har ellos



25% på alla tunikor och klänningar...Är inte de super bra nu till sommaren..???

Klicka på bilden för att komma till deras webbshop...
handla en eller två tunikor och kanske något annat:D

Själv har jag förbud på handling nu...
För min lön kommer ju att bli bra mycket mindre nu när jag börjar på mitt nya arbete:(
men de är ju för att jag går ner lite i timmar..
ca 3-4 timmar i veckan...De blir en hel del till slut
Så de är ca 1000 kr i månaden om inte MER...

JAJA.. ha en bra dag ute i solen..


//Johanna


En liten hälsning
Postat av: evelina

ja klänningar o tunikor kan man då inte få för många av =)

kram

2008-04-26 @ 20:40:28
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Give me some:

Name yourself:
<---Orkar du inte skriva varje gång? kryssa i denna!

E-postadress: (Visas ej i bloggen)

URL/Bloggadress:

Skriv här under:

Trackback
RSS 2.0