Nu blir det

lite fotografering på kläderna o de...

Sen hmmm ska jag väl diska upp de sista... göra iordning på de som är stökigt här hemma...

Börjar kännas som ett hem nu HAHAH...:P

Sen tänkte jag nog laga lite pannkakor till killen min...
Antar att han är hungrig när han kommer hem...

skulle egentligen gått ner till arbetsförmedlingen men jag var så dyng trött i morse att jag itne kunde..

vet inte vad de är med mig helt plötsligt...

förr vaknade jag runt 9 o var oigg nu är jag dyng trött hela dagarna..

jaja..... fota var de...

vet itne om de är någon som är sugen på att se alla kläder....??????


jaja ni får dom iallafall...


//Johanna

En liten hälsning

Give me some:

Name yourself:
<---Orkar du inte skriva varje gång? kryssa i denna!

E-postadress: (Visas ej i bloggen)

URL/Bloggadress:

Skriv här under:

Trackback
RSS 2.0