Mina väskor

Jaa här kommer några bilder på mina väskor jag fick hem härmomdagen...
Är riktigt nöjd...

Nu finns de bar en till väska jag vill ha dräifrån och de är min svarta fast i den stora versionen...
LOVE It....




Min svarta ser ut så här för er som inte vet...





vet ni vad det bästa är med dessa väskor...
Jag fick dom till ett super bra pris...
Och innut i dessa väskor är det tyg...
inte sånt där jäkla glatt skit som bara gör sönder efter ett tag utan tåligt TYG....
De Älskar jag för då vet jag att väskorna kjommer hålla inut i länge och inte gå sönder om en vecka så man trasslar in sig i trådar och får leta efter saker under tyget:D


Så bara så ni vet...
Boccla som de heter är ett super märke på väskor...
älskar de alla tre..:D


//Johanna


En liten hälsning
Postat av: evelina

vad fina de var! bra köp! =)
kram

2008-04-03 @ 12:21:30
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Give me some:

Name yourself:
<---Orkar du inte skriva varje gång? kryssa i denna!

E-postadress: (Visas ej i bloggen)

URL/Bloggadress:

Skriv här under:

Trackback
RSS 2.0