Mat-torka (stavas)

Jaa kan ni inte ge mig lite tips på maträtter??

här hemma i våran lilla familj har vi de inte allt för lätt med maten...Andreas äter inte  allt jag äter och jag kan bara äta de jag är sugen på...Så vi brukar inte direkt planera vad vi ska äta:S
vilket resulterar i att när jag är vrålhungrig säger jag vad ska vi äta..
Andreas säger -jag vet inte
-inte jag heller
-vad ill du ha då?
-Vet inte vad vill du ha?
Sen sitter vi ca 15 min till o så kommer samma fraser igen..
Till slut säger jag att jag är så hungrig så jag dör snart...
Andreas säger-orkar du laga mat?
-Nej
Då köper vi nåt...


ja ni ser ju...
här har vi min lilla bov til viktuppgång...(Plus de ädr förbannade P staven..Ska ringa till dom imorn o säga att dom får snitta upp mig NUUU omgående...Argh)

Så nu ska jag även om jag inte tycker om att äta mat jag inte är sugen på så måste jag lära mig det.så nu ska jag planera en vecka i förväg vad vi ska äta...
och då ska de tillagas och ätas...
även om man är vrålhungig...
Ta en banan:D ett äpple





Jjajaj de jag vill komma till är att jag vill ha lite recpet iallafall...
Så vad brukar ni äta för mat om dagarna??

//Johanna

En liten hälsning
Postat av: Carro

jag vet faktiskt inte vart det är köpt eftersom jag fick det i present, men på "lappen" som satt på halsbandet står det babylonia :) Letade i alla vanliga bebis affärer som babyland och babyproffsen m.m utan att hitta något..
tack så mycket :)

2008-04-23 @ 23:48:12
URL: http://carr0s.blogg.se
Postat av: Carro

jo jag har också sätt flera på internet men jag ville lyssna på de olika ljuden innan haha.. fast nu har jag ju fått en som låter jätte fint så jag är supernöjd iaf :)
godnatt!

2008-04-23 @ 23:57:54
URL: http://carr0s.blogg.se

Give me some:

Name yourself:
<---Orkar du inte skriva varje gång? kryssa i denna!

E-postadress: (Visas ej i bloggen)

URL/Bloggadress:

Skriv här under:

Trackback
RSS 2.0