Måste ju bara grattulera

min söta Giselle som fått en liten bääse idag...
En ite tösd blev de som har fått namnet  Alicia...
Kan tänka mig att hon är en av världens sötatse barn...

lite lätt brun så där och sedan krulligt mörkhår som Giselle ååå hon lär lätt vara världens sötaste unge...

För med såna söta föräldrar kan man inte bli mycket annat än jätte söt och vacker...

Ska faktiskt till o med få träffa dom när dom är hemkommna och orkar med...
Åååå kan knappt vänta....

Grattis Grattis och åter grattis gumman...

Lovar att jag kommer med något sött till flickebarnet och mamman med så klart:D

WIEE...


Åååå jag kan ju inte hålla mig borta från att skriva att jag är avis...
Jag vill med ha en liten...
Gosa med och vara med och lära upp och jaa allt sånt...

men jag vet att jag inte borde ha de riktigt ännu...

vill väl mest just nu ha för att de är så mysigt o sött...
men sen är de ju att vara vaken hela nätterna och den gråter o jaa... mycket udnerhåll så att säga...
o de vet jag inte om jag har lust med ännu.. kanske ska redan ut vad jag vill göra med mitt liv först...


men det är som jag låg o täntke i natt....

jag löigger o vänter på framtiden och medans jag gör det så låter jag livet bara rinna förbi utan att göra nåt vettigt...
jag är ju den ända som kan göra nåt vettigt med mitt liv...

Så se till o gör något vettigt...
gör de jag tycker är kul...
för hur länge har jag inte gjort som alla andra velat.. när ska jag tänka på mig själv o göra de jag vill...
för att jag vill...


Hmm jaa....

måste ta tag i mig själv... annars försvinner bara dagarna.. och dom kan jag banne mig inte få tillbaka...

SÅ nu är de dags...


har sökt in till högskola/universitete nu med... men jag måste ju skicka mina betyg innan den 15 så de blev lite med kortvarsel o tror inte att jag hinner faktiskt... så jag tror att de får bli nästa omgång...


Och då kanske jag vet om de är de jag vill...


de är ju en kostnad..

men alla pluggar ju nuförtiden... o de är ju bra för att komma någonstans i livet...
men samtidigt inte kul med alla dessa lån man kommer att ta....

men man kanske kan skaffa sig ett välbetalt jobb så man lätt blir av med dom...


Jaja nog med mitt svamel... hehe:D

Skräck o glass var de...

//Johanna

En liten hälsning

Give me some:

Name yourself:
<---Orkar du inte skriva varje gång? kryssa i denna!

E-postadress: (Visas ej i bloggen)

URL/Bloggadress:

Skriv här under:

Trackback
RSS 2.0