Looking for my Soul

Som ni kanske förstår är jag ju inte på mitt bästa blogg humör...

de är mycket som händer i mitt liv just nu och jag är rätt slutkörd i samma veva...


Så de är lite si så där...

Känns som om jag går  runt och gör allt som folk begär men jagh tänker inte på hur jag mår...
och nu har det nåt mig...
De finns ingen annan som tänker på mig...jag måste göra det själv...

jag jobbar o jiobbar o jobbar ,enm känner inget..
när jag kommer hem känns de inte som om jag har åstakommit något...

som om jag ionet ens varit på jobbet...
men mitt huvud är slut... min kropp är slut...
me all energi finns kvar...


jag kan inte sova på nätterna och jobbar på dagarna...
jag känner inget...
jag borde vara nervös med mera... men jag känner inget...
ibland  tänker ja att de löser sig... ibland tänker jag vad i helvete händer nu...
men oftas tänker och känner jag inget....



Är så borta så de finns inte.. orkar knappt prata med kompisarna som kommer in...
jag vet inte vad jag ska säga...
Vill ju egentligen bara gråta och släppa allt...

men jag kan inte... jag måste göra det som folk begär av mig...
Jag måste stå på jobbet och arbeta...
ta hand om alla kunder....

jag måste vara trevlig och prata fast jag känner hur allt bara rinner av mig...
tappar ord... står där...

Men jag känner ingenting....


jag vill säga till alal hur de ligger till men jag måste vara tyst hur ska då mina vänner förstå varför jag är så off för...


dom förösker pigga upp mig...
men jag menar det händer en massa viktiga saker i mitt liv som kommer förändra det...
och jag kan inte prata om det...


men de som läser här kanske förstår andra kanske inte...
några vet iallafall...
andra inte...
men jag vill bara skrika ut ...................................................................
och att det är inte ...................................
utan de är så här det är
och nu är det...................
Och vad ska jag göra nu då??


jaaa....

Måste röra mig till jobbet nu!

//Johanna

En liten hälsning

Give me some:

Name yourself:
<---Orkar du inte skriva varje gång? kryssa i denna!

E-postadress: (Visas ej i bloggen)

URL/Bloggadress:

Skriv här under:

Trackback
RSS 2.0