Läser samma bloggar om o om igen

Är såååååå uttråkad men  super trött... har varit ute o gått en del i två dagar så jag tror kroppen får ut lite mer än vanligt..skönt sover som en stock... underbart de har jag längtat efter...
men jaa de är rätt nice o vara ledig... dock har killen heller inget jobb dennna vecka vilket betyder att jag måste stå ut med honom hela veckan:S
haha nae skojade.. de är rätt skönt faktiskt... vi kan behöva det...
vi ses ju egentligen inte så jäkla mycket...
på kvällarna...
han jobbar dagar jag jobbar eftermiddag kväll... men nu så:D

rätt skönt:D

ååååå tänkte jag skulle se på one tree hill men de går ju inte så jävla bra..Argh...

Ooooo...

dessutom är jag såå jimla irriterad på min jäkla P stav nu att jag skulle kunna ta en kniv o skära upp armen o plocka ur skiten själv...

de är ju så där super härligt att jag haft den lite mer än 1 år och att jag kanske varit mensfri si så där hmmm låt se... MAx TVÅ månader under ett års tid...
de är inte så där jätte härligt direkt...Så nu ryker skiten...

bort ska den

Hatart...


*Andas djupt*




de är bara tisdag i dag de känns ju rätt skönt faktiskt...

trodde de var onsdag... haha:D
Usch jag har så himla ont i min nacke... inte alls skönt...

Btw så såg jag att en tidning eller agentur jaa vad som sökte hårmodeller så imorn ska jag fotas o se om han är intresserad.. hoppas de...
jag är ju inte blyg när de gäller att ändra o så vidare...
men jag är inte så jäkla snygg så jag kanske inte passar..
dessutom med min extra vikt som jag lagt på mig ser jag ut som en valros..inte alls nöjd...

Bläääääääääääääääääääääääääääääääää

men jag får göra mitt bästa..


Bläää..............


//Johanna

En liten hälsning
Postat av: Carro

Johanna! Du e sjuuukt söt o d måste du ju fan veta om att du är. Eller hur? :)

Ska berätta en grej nu som ja aldrig trodde ja skulle berätta för dig, me bygger d upp ditt självförtroende så fine! ;)

När ja började på willys så pluggade du ju fortfarande så du jobba lite kvällar ibland o lite helger. O första gången ja såg dig så tänkte ja: DAMN (!!!!!) så söt den där tjejen e!!!
Så du e svin söt. Tro inget annat! You go girl;) Lycke te me hårmodellandet;)

2008-04-22 @ 22:50:25
URL: http://cma.bloggagratis.se
Postat av: Evelina

Usch låter inget roligt med p-stav.
Hoppas det ordnar sig med den eller om du tar bort den. Mens är skit!

Kramelikram

2008-04-23 @ 07:58:17
URL: http://evelinacharlottajonsson.blogg.se
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Tack för kommentaren!
Ha en fin dag idag!

2008-04-23 @ 08:18:44
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Give me some:

Name yourself:
<---Orkar du inte skriva varje gång? kryssa i denna!

E-postadress: (Visas ej i bloggen)

URL/Bloggadress:

Skriv här under:

Trackback
RSS 2.0