Jobbat hela dagen? De märks

Nyss var malin inne... eer just det Mickis var de ju faktiskt...
Jaa jag är så pass trött och bortkommen att när mickis komme in i butiken säger jag malin till henne...under hela vårat samtal på ca 10 min så hinner jag kalla henne för Malin ca 10 ggr...
Är de inte sjukt...Är jag trött?? Jobbar jag för mycket??? Tänker jag på MALIN alldeles för ofta??
ja de är frågor man kan ställa sig... Haha...
Skönt att inte jobba heldag imorn eller torsdag heller för den delen då jag egentligen skulle varit ledig...
Vill ju kunna bara slappa o vara fö4 mig sjlv fixa hemma o så där..
men nu måste man tänka hela tiden att jag ska till jobbet då kommer jag slappa tills jag går til jobbet o när jag komemr hem då komer jag vara trött o allmänt seg så då kommer jag ju inte göra nå heller...


men jag ska börja träna lite hemma...
Fick ner Carmen Electras Strip to fit så de blir träning av..Den verkar hel skön den videon..
Sen har jag kommit på fler briljanat idéer men de är inget jag delar med mig av...


nu är de inte långt kvar....
De blir en kvällsmacka o sängen som gälle tror jag...
haft svårt att sova på sistonde är ju itne trött..
Vaknar mitt i nätterna o är klarvaken... ligger vaken någon timme innan jag lyckas somna om igen...

Och en annan fråga jag har är....

Varför kan man vakna mitti  natten o vara klarvaken x2 plus att när killens klocka ringer runt 5 klarvaken..
men sen när min egna klocka ringer då är jag för trött för att gå upp... Varför är det så??

Jaa de undrar jag...
Någon som vet svaret??


Nae de var väl de för nu iallafall...

//Johanna








En liten hälsning

Give me some:

Name yourself:
<---Orkar du inte skriva varje gång? kryssa i denna!

E-postadress: (Visas ej i bloggen)

URL/Bloggadress:

Skriv här under:

Trackback
RSS 2.0