Jag har gjort det

nu har jag gjort de jag tjatat o velat om i några månader nu... har piercat mig...
Måste tacka Stefan som var mitt stöd...
hahah han sa kom nu så går vi... o du gör det... o jag sa jag vet inte om jag vågar... jag lovar inget...
men allt gick så fort sen var jag helt plötsligt ensam med piercaren och strippade lite så att säga....
Sen la jag mig på britsen o allt gick på 10 sek...
helt sjukt.. tänkte hela tiden jag får  ångra mig jag får ångra mig...
men jag han aldrig säga de innan de var klart... o de är jag glad över för nu har jag gjort de... och hos Federal som är en av de bästa ställena...
fast de var ju på mässan så klart men....


Är de någon som är lite nyfiken på vart den sitter??


hihihi....


Nu vill jag kika lite på smycken hihi... fast en beställning får absolut ske i ett senare skede då jag vill veta att den läker okej och inte åker ut o så vidare...
men titta ska jag så kanske jag kan visa ett smycke så ni får lite ledtrådar till vart den sitter hehe:D



Äntligen gjort...

//JOhanna

En liten hälsning
Postat av: Daisymae

du är modig du vännen =)
jag hade aldrig vågat!
gick det bra att jobba förresten?
kram

2008-04-27 @ 18:35:26
URL: http://daisymae.blogg.se
Postat av: Michis

Skoj att du äntligen vågade göra det! :)

2008-04-27 @ 21:13:06
URL: http://michis.blogg.se

Give me some:

Name yourself:
<---Orkar du inte skriva varje gång? kryssa i denna!

E-postadress: (Visas ej i bloggen)

URL/Bloggadress:

Skriv här under:

Trackback
RSS 2.0