Jag blir alldeles

till mig när jag ser solen skina...

Jag vaknade o kände att jag inte alls kände mig lycklig, inte glad inte, tillfredsställd med mitt liv så här långt...
Men sen när jag går ut i köket och ser de stora trädet blomstra och solenstrålar som försöker nå köksbordet..
Då kan man inte annat än skjuta bort de tankarna och njuta av solen. Njuta av livet...
Njuta av att man snart kan gå helt barbent och få en massa härlig brun färg på kroppen.

Underbart...

HA nu en underbar dag allihopa...
själv ska jag "jobba" lite
Sen ska jag handla en klänning jag hittat på Gina...HIhi de är ju såå fin....
Hmm tror jag hängde undan två så de kanske blir två...
En röd med vita prickar o en marin blå med vita prickar... men jag funderar kanske på den svart i stället för Marin blå,..Hmmm... .har nog för mycket svart...
Ivilket fall som helst så kostar dom BARA (tycker jag) 149:- ynka krono för att vara så söta hih:D

Hoppas de sitter bra bara....

sen hittade jag en ljusgul kjol på Monkii som är lite högre och tajt.. har en lika dan svart fast den slutar under bröstet och går även ha som tubklänning...
men denna är en anning kortare hehe:D

ska se om de fanns fler färger såg någon pastel grön.. kanske kan hitta någon rosa..Hmm...

I vilket fall så kostade dne bara 100:- yna riksdaler...
Tycker jag heller inte är någon stor summa:D

hihi... men de är de ÄNDÅ månadsköpet vill jag lova... Om de ens blir detta..

JAJJA...


ska bita i mig mackan som ligger på bordet. och dricka upp juicen..

läsa lite bloggar...


Sne efter handladet ska jag se om Mamma är hemma o vill ses ett litet tag måste hämta lite papper till imorn...




JA ha de så bra nu alla i solen...


En underbar dag..:D

vet ni ibland är solen de lilla extra vi behöver för att njuta och inse att livet är underbart...

De älskar jag..


En liten hälsning
Postat av: emily

Den gula kjolen du skriver om har jag i svart. Riktigt grym faktiskt, sitter som ett smäck. Ett tips är dock att ta en lite tightare för den töjjer sig :)

2008-04-29 @ 15:07:31
URL: http://emslo.blogg.se

Give me some:

Name yourself:
<---Orkar du inte skriva varje gång? kryssa i denna!

E-postadress: (Visas ej i bloggen)

URL/Bloggadress:

Skriv här under:

Trackback
RSS 2.0