Inget för känsliga

jag städade toan idag eller rättare sagt hela toarummet... avloppet allt.. o fy fan säger jag bara...

de lär jag göra oftar för att slippa de jag fick göra idag...

fast å andra sidan kan inte de där avloppet varit rensat på väldigt väldigt länge..tror knappst dom som bpodde här innan gjorde rent där,.. eller jag vet att dom itne gjorde de o dom innan de kan inte gjort de heller...för så som de såg ut..fy helvete....

jag borde ju tagit hand om de tidigare ..men de är ju verkligen itne de roligaste och jag menar de ska ju egentligen vara rensat när man flyttar in men det kan de bara itne varit...

vet till o med at tjejen som flyytade ut sa .."jag har tagit bort den där koppen nedan för"...
Jo visst de är ju bra...
 men de är ju lite mer än den som ska tas bort...

så jaa de fick jag glra idag och så här såg de ut...

kan ju säga att de var tur att de inte lukta för då hade jag spytt o vägrat göra de...

men de var ju mit initiativ att ta hand om de... ingen tvingade mig..


Varnar er känsliga tittare... :D heheklicka för att få större bilder..










nej nu blir de duschen sen åka o hämta mor o syster....för imorn bär de iväg till Ullared..

Så är det....då ska de handlas hihi:D

//Johanna


En liten hälsning

Give me some:

Name yourself:
<---Orkar du inte skriva varje gång? kryssa i denna!

E-postadress: (Visas ej i bloggen)

URL/Bloggadress:

Skriv här under:

Trackback
RSS 2.0