Hur ovanligt är mitt problem?

jag kan inte sova...
har haft så ända sen vi flyttade till dena förbannade lägenhet...
inatt kan jag lova att jag inte fick någon djupsömn alls...vaknade så fort andreas vände på sig eller typ bara rörde på sig...
helt sjukt... och då kan vi konstatera att johanna har inte sovit ordentligt i natt hon har jobbat 9.75 timmar... alltså hela dagen lång...
OCH ÄNDÅ är jag inte trött nu när jag ska sova...
jag känner någon obehags känsla i kroppen..

och sen tänker jag bara mer o mer på att jag vill sova...
o killen han somnar med en gång som han lägger sig ner:S


de är verkligen inget roligt alls..

jag vill verkligen sova... men kan itne...

hur ska jag göra???


Vill och vågar inte ta sömntabletter..Så de är ingen ide..

Funderar på att träna innan kvällen så man gör av med en massa energi..

men samtidigt så jaa... jag vet inte..


USch....

o nu mår jag illa med..

känns som att livet verkligen gå uppåt...

NOOOOT....






//Johanna

En liten hälsning
Postat av: Sessan

Pussbilder. Sessan älskar pussbilder =)

2008-04-10 @ 01:25:56
URL: http://sessan82.blogg.se

Give me some:

Name yourself:
<---Orkar du inte skriva varje gång? kryssa i denna!

E-postadress: (Visas ej i bloggen)

URL/Bloggadress:

Skriv här under:

Trackback
RSS 2.0