Här ska jag visa er nåt

SMARRIGT
image169



en jätte god lax sallad som jag stått o gjort...
Vad har jag då använt...

rödlök (mmmmmm)
Majs
sallad inte isbergs sallad Blää
LAX fileer.
ost i tärningar som legat i kryddmix eller olja som de står på förpackningen... detta är visst Icas egna...
Små körsbärs tomater som jag skurit två gånger i toppen på så de ser lite roligare ut..
gurka så klart
Sen kommer timjan ovan på...
och sedan lite italiensk  dressing mix från Knorr...


Mumms... hihi


den är dock inte helt klar på denna bild...
De ska på lite Hmm timjan... tänkte testa o se om de år gott till hehe:D
O sen ltie dressing eller vad de kallas...inte sån där tjock utan en på olja och vatten...
Italiensk är den...
Mmm de kommer bli kanon gott juh:D
hihi.....

Hoppas ni tycker om den och får insperation att göra en egen....

idag känner jag mig duktig vaknade vid 9... låg kvar ett tag i sängen...
Sen blev de lite data sen tränade jag lite till Strip to fit HAHA...eller vänta... nej nej... FIT to strip:P haha.... de blev rätt..Sen dusch jobb Sola handla o nu lagar mat

mm:D duktig johanna



Hoppas jag sover bättre i natt nu då! eller rättare sagt somnar inatt...
Då skulle jag bli så himla glad kan jag lova...

Och vet ni vad jag mer har hunnit... har hunnit diska x2

och Andreas han har dammsugat hela lägenheten snart och sorterat tvätt...
snacka om skönt när det händer saker...
kanske hahhah tänkte säga kanske ska ha våran data fria dag idag .. men jag sitter ju vid den nu så de är ju lite för sent hhehe...

blir kanske lite skräck film elelr nåt sen får se...


är ju ledig i hela 4 dagar nu...

de kan jag säga er alla att de är så JÄVLA skönt för vad jag har längtat...

Ojojoj... äntligen får jag koppla av lite...


Så imorn är de tvättstugan och ska städa lägenheten o möbleras om lite... kan ta före o efter bilder så får ni se:D
hihii om de nu blir så....

För på söndag kommer förmodligen mamma och syster hit o sover...
hihi..för på Måndag åker vi till Ullared:P

AA de är ju nice alltså hihi...


4dagar ...Åååååååååååååååååååååååååååååååååå
underbart...
fixa  otrixa o slappa... gå runt strömmen o bara ta de lugnt o koppla av...

mmmmmmmmmmmm njuter...

visste inte att man kunde se fram så här mycket emot några dagars ledighet...
men jag har ju typ jobbat 4 veckor  i rad!



//Johanna

En liten hälsning

Give me some:

Name yourself:
<---Orkar du inte skriva varje gång? kryssa i denna!

E-postadress: (Visas ej i bloggen)

URL/Bloggadress:

Skriv här under:

Trackback
RSS 2.0