Har räknat ut

att jag har tjänat i snitt 400 kr om dagen varje dag hela året...
Hmm de är inte kartigt fast å andra sidan är de ju så man klarar sig...
räknade öven ut att jag har haft i snitt 12400 kr i månaden att röra mig med...

Hmmm jag vet inte rikigt om de stämmer kan jag ju säga...
men jaa...

den högsta lön jag någonsin fått ut är ca 12000....på en månad...
Så jag vet itne riktigt hur de skulle gått till...

fast å andra sidan kan den summan vara före avdragen skatt nu när jag läser mellan raderna så att säga:P

ja

Så nu räknade jag ut den andra summan som verkar stämma bättre haha alltså efter skatt o de skulle då blivit 9841:- i månaden
Alltså ....317:-  om dagen...
.......................................................


Btw så har jag tänkt lite på de här med med extra jobb o så... o jag tror att de kan vara rätt skönt att få vara lite halv ledig nu i sommar faktiskt...

tror de kan vara skönt att veta att man jobbar en vecka är ledgi nästa för då kan man dra iväg en längre bit...
jag menar man kan slappa mer o sola mer... o denna sommar kommer ju bli kanon...
men de resulterar också i att jag får klara mig på mindre pengar under sommaren... men de får lov att bli så..Antigen eller...

jag har fan jobbat hela sommrarna sen jag började sommar jobba... har alltså sen 2004 inte haft mer en ca 1 veckas ledigt under sommrarna...

Så jag tycker att jag förtjänar lite ledighet...
får helt enkelt spara pengarna från Ooups alltså semesterersättningen som jag får...

Hoppas de blir en del...

Jajaj jag klarar mig... Sen efter sommaren får jag lova att ragga lite extra jobb:D

fast de är ju mest på sommaren som man har tur att hitta extra jobb..

nee nu vill jag lägga mig i soffan o mysa ner mig i killens famn..


//Johanna


En liten hälsning

Give me some:

Name yourself:
<---Orkar du inte skriva varje gång? kryssa i denna!

E-postadress: (Visas ej i bloggen)

URL/Bloggadress:

Skriv här under:

Trackback
RSS 2.0