God hmmm eftermiddag?? Snart

Vädret är grått o trist bara för att jag äntligen är ledig... hur kul känns det??
Inte alls kul jag som ville ut o traska o mys i de fina vädret som dom lovade oss... men icke...

FAN också...
jajaj jag har två dagr till på mig...

Och sen jobb en dag o sen två till hoppas att de kan vara fint väder någon av dessa dagar så jag får njuta av solen lite med...


Blev varken glass eller skräckis igår..

Eller skräckis blev de i form av  Alien VS preditor..

JAja allt för nu... funderar på att göra någon design nu.... börjar tröttna kul att man kan lite själv i allafall så man kan ändra när man känner för de...


//JOhanna


En liten hälsning

Give me some:

Name yourself:
<---Orkar du inte skriva varje gång? kryssa i denna!

E-postadress: (Visas ej i bloggen)

URL/Bloggadress:

Skriv här under:

Trackback
RSS 2.0