ensam idag

jag förstår inte... varför dölja en massa saker.. är de inet bättre att vara ärlig o rak??

har ju sagt hekla tiden att om man döljer något så är de något som dne andra inte öbr se..

alltså något som inte är possitivt...
och nu är de tredje ggr min dator är raderad på all webbhistorik...
o jag har konfronterat honom men han vägrar erkänna...
jag är fan inte dum...
dator gör de man ber den inte...den gör de inte själv:S

Så vad döljer han  för mig??

vad är de som är så viktigt med att jag inte får se..???

Johanna har ont i magen...De är inte roligt...

vad är det???

jag kan ju heller inte tvinga honom att säga o har heller inte bevis på att han har tagit bort webbhistoriken...
men som jag skrev en dator gör de som du säger till dne den gör de inte själv:S

så han tar ju bort den...men vad döljer han då??

Åååå...

När han kommer hem blir de att prata.. Jag hatar att se dum ut...
jag vet ju att han döljer nåt men vad???

o vad ärde som är så allvarligt att dölja...

jag vet ju att jhan gör de ena o de andra...

men han brukar itne dölja dessa grejer??!

jag vet att han använder min data...
Så vad i helvete är problemet????


vad ska jag göra???

ska jag oroa mig öfr att de är nåt ganska jjaa..
Nåt som jag faktiskt inte bör se för då går det åt helvete??
Eller bör jag oroa mig för att de är nåt som...

Å jag vet inte...

de är inte kul att vara ovetande.. fast men vet hälften...


ARG....

jag har sagt att han ska vara ärlig mot mig så gör han ändå så här o ljuger när jag konfronterar honom...
o jag vet att kan man ljuga om de kan man ljuga om mer...



varför inte bara ha en  rak realtion o säga som de är så slipper den andra ha onmt i magen o vara orolig...



nae ska se om jag får i mig macken nu..
sen hadej ga visst nåt att hämta ut på posten..:S
Har itne en jäkla anning om vad de kan vara... har inte bestältt något:S

jajaj... vi får se vad de är:S


Ha nn en underbar dag alla...
jag ska föröska...

gå ut o gå runt strömmen ggr 9493569103983872 ggr...


En liten hälsning

Give me some:

Name yourself:
<---Orkar du inte skriva varje gång? kryssa i denna!

E-postadress: (Visas ej i bloggen)

URL/Bloggadress:

Skriv här under:

Trackback
RSS 2.0