Detta kommer snart-Ellos



Detta kommer snart att komma hem till mig...Kjolen är ju bara en klockren johanna kjol.. hoppas att den sitter lika bra som den ser ut:)
Bh:n är ett måste... hoppas att den sitter ok för då blir de ju super bra till alla snygga sommarklänningar...
Kläningen jag ska ha till Olivers dop och Stefans 50års fest.
Och säkert ännu mer än det:D

linnet vara bara så sött så jag var tvungen är ju super snyggt till sommaren..
Sen tyckte jag att vi behövde nya sängkläder..
Så dessa kommer snart två st blå randiga..o sen beställde jag även 2 st grön randiga örngott extra...


Skorna jaa vad ska man säga...
Dom är snygga... inne i sommar... o jaa....

Jag hoppas verkligne dom ser lika bra ut på riktigt som på bilden...

Hoppas allt blir bra...

annars blir de o skicka tillbaka...

image168



Fortfarande ingen som är intresserad av en balklänning????

Ljusgul skit snygg...???


Hojta till i så fall har en på lager som är helt oanvänd...

Så gå nu in här o handla lite ni med:)





//Johanna

En liten hälsning
Postat av: Ewie

fint :D jag vill med ha ett par gladiator sandaler asså :) hur mkt kostade skorna ?

2008-04-09 @ 22:50:51
URL: http://ewiiie.blogg.se

Give me some:

Name yourself:
<---Orkar du inte skriva varje gång? kryssa i denna!

E-postadress: (Visas ej i bloggen)

URL/Bloggadress:

Skriv här under:

Trackback
RSS 2.0