Deppig- Helt galet

Känner att jag är helt jävla deppig...:S
inget gör mig glad.. jag orkar inte bry mig...
Går bara o tänker o funderar på hur de ska gå o vad som händer...

Känns som om jag är den enda i familjen som fortfarande avskyr honom...
Alla andra har förlåtit och gårr vidare...
Känns som om alla sviker mig o tycker att jag borde gå vidare med...
Visst kan jag gå vidare men de är mycket där innan...

Blllläääääää väldigt väldigt deppig...


//Johanna


btw så tycker jag att de är grymt sjukt hur mycket ....................de finns i kroppen...
Åååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå
ååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå
åååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå
ååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå



jaja sånt är livet ibland...


En liten hälsning

Give me some:

Name yourself:
<---Orkar du inte skriva varje gång? kryssa i denna!

E-postadress: (Visas ej i bloggen)

URL/Bloggadress:

Skriv här under:

Trackback
RSS 2.0