Blondinbella har en personlig assisten??

Detta läste jag idag på blondinbellas blogg


"Ikväll blir det utgång för min del! Det är nämligen så att på Hard rock Café öppnar en ny nattklubb, vilket ska bli riktigt roligt. Ni som undrar hur jag kommer in som minderårig, gäller samma sak här som på Barbella (klubbkvällen som jag hade tidigare). En person ansvarar över mig och jag kommer inte att dricka alkohol. Hur som helst så blir det storslagen kväll och ni som läser bloggen är självklart välkomna! "



Och då undrar jag??? Har BlondinBella en personlig assistent som tittar till henne och håller henne i handen hela tiden under vistelsen på hard rock café eller är det bara nåt hon skriver för att de inte ska bli mer skriverier???

ibland undrar men verkligen...


Spelar de verkligen någon roll om någon "håller koll" på blondinbella??

Hon gör väl som hon vill?

och hur lätt är de inte att dras med när fyllegänget kommer...
Eller hur lätt är de inte för blondinbella att erbjuda en peng till assistenten så han eller hon släpper hennes hand och bara
kanske går på toan medans blondinbella sveper en cider eller shot??


Hmm jag undrar verkligen vad människorna tycker om detta som håller koll på de där med att folk under 18 inte ska vara på krogen....


Tror inte bara att de handlar om Alkohol....

de finns mycket andra saker med!


Nae under 17 ska man inte vistats på en krog med alkohol tillstånd vare sig man har en personlig assistent eller inte...

Frågan är också....Vem håller koll på om hon VERKLIGEN var där...

Alla andra tvärnekar att hon befunnit sig på utestället hon skrivit om i sin blogg...
Men hur lätt är de inte för dom att neka...Skulle dom säga jo hon var här då är de ju rätt kört...

Så vem ser??

//Johanna



En liten hälsning
Postat av: Ewie

haha gosh I hate her :P

2008-04-04 @ 23:02:15
URL: http://ewiiie.blogg.se
Postat av: maya

Hoppas du får en bra fredagkväll!

2008-04-04 @ 23:08:07
URL: http://metrobloggen.se/mayas
Postat av: vivan

Har varit på hard rock cafe i Wachington, en upplevelse...vänta tills du får åldern inne...då kan du springa på vilka cafeer du vill...så de så :)vivan

2008-04-04 @ 23:26:32
URL: http://vwellermo.blogg.se

Give me some:

Name yourself:
<---Orkar du inte skriva varje gång? kryssa i denna!

E-postadress: (Visas ej i bloggen)

URL/Bloggadress:

Skriv här under:

Trackback
RSS 2.0