Belle

Måste bara senare visa världens sötaste skor jag köpte på Belle Shoes som öppnade igår i norrköping mittemot våran butik...Lite jobbigt så jag älskar skor, deras skor är as snygga och bäst av allt..... BRA priser...
jag köpte ballerinas i går för 99 dock öppnings erbjudande men hallå:D de kostar 199 egentligen..
Stövlar för rinnt 399-499...
kilklacks skor med snörning upp på benet (som jag verkligen vill ha) kostade 249 tycker inte de är farligt alls...


bara ÄLSKAR skorna där inne... liten och fräcj butik.. tjejerna är super trevliga och de tycker vi om...
:D


Nu håller vialla bara tummarna för att de kommer gå super för dom...

Och att--------------------------------------- som jag inte tänker säga vad de är...

:D


Hihi vet ni nu tänkte jag äta mat i stället för frukost så jag står mig till jag slutat jobba...
men nu är de brottom.. funderar på en ducsh med innan...


HAHA för att tala om jobb... igår var jag verligen borta... ännu ett bevis på att jag är lite slutkörd...


Jag viste att jag började kl 14 igår...
Hade sagt de till Andreas flera ggr...

Ändå när kl är 9 minuter över 1 så säger jagh fan jag måste dra ju....


När jag kommer fram till byggnaden där man kan se vad kl är så är klockan 13:29 och kjag tänkte fan jag hinner inte jag kommer komma lite för sent...Skit också:S

Men sen inser jag vadå 29:S

jag börjar ju prick....


ja då har jag gått till jobbet 30 minuter tidigare än vad jag skulle ha gjort....


HAHHAH....Så så började min arbetsdag igår..
men de var rätt skönt faktiskt ändå... för jag gick in till belle o kollade på alla söta skor..o varvade ner...




idag jobbar jag 3 timmar...efter jobbet tänkte jag gå bort till game o kolla om jag lämna in mitt spel och få ett nytt...
vet ju inte hur de går till.. men de går ju...


hehe så de ä ju bara att kolla...

JAJA.... ha en bra dag alla... nu blir de spagetti med köttfärsås...Mmm mumma.:D
hihi


//Johanna

BTW funderar på att göra om designen igen.... är ju inte helt nöjd med denna sen är de ltie små fel på den...vet inte om någon annan än jag ser de men ändå..

Vi får se hur jag känner o orkar..



En liten hälsning

Give me some:

Name yourself:
<---Orkar du inte skriva varje gång? kryssa i denna!

E-postadress: (Visas ej i bloggen)

URL/Bloggadress:

Skriv här under:

Trackback
RSS 2.0