Ååå lalal..

Så vad gör alla idag då?+
eller ny?? vad har ni gjort idag???

Själv har jag sökt 3 st nya jobb varit på en intervju... jag har tvättat all tvätt vilket innebär hmm ca 11 maskiner med tävtt...:S bläää men nu rä akkt tvättat vilket känns super skönt...
Imorn blir de städning så jag inte hann så mycket idga för intervjun tog ca 1,5 tim men de kan varit för att vi snackade en massa annat med eller jobb relaterat men de blev mer som typ första dgaen på nya jobbet i stället för intervju för vi pratade om de nya hiur de funkade vad de hade vad jag kunde vi kollade runt och jag fick mer info än vad jag redan har så de kändes väldigt gött....
att jag dessutom sökt 3 st jobb idag gör de hela bättre... hoppas att man kan få något av de:D


nu fundrar jag på att äta lite glass och se på skräckfilm med min älskling....


Sen hoppas jag på att kunna vara så pass trött att jag bara slocknar i sängen...


kan ju också påpeka att jag har jordens träningsverk i HELA kroppen... lite jobbigt att gå vill jag lova...
för att inte tala om när man ska sätta sig på toan... de är så man önskar att man vore kille HAHHA men de går över:P:D


Nae glass var det...




usch jag som skulle gå ner... men lite kan man väl få unna sig...`?? hmm nae tror inte kroppen tänker så..
kommer aldirg bli snygg till den 18 maj då jag ska ha den klänninge,... kommer så ut som en ostyckad hushållsmedwurst...


jupp jupp




For now...


//Johanna

En liten hälsning

Give me some:

Name yourself:
<---Orkar du inte skriva varje gång? kryssa i denna!

E-postadress: (Visas ej i bloggen)

URL/Bloggadress:

Skriv här under:

Trackback
RSS 2.0